Zalety prowadzenia sklepu na Magento

Twoja firma potrzebuje rozbudowanego serwisu na platformie zapewniającej nieograniczone możliwości? To najlepsza pora, żebyś poznał bliżej Magento. W trakcie lektury będziesz miał okazję zapoznać się z krótkim opisem platformy Magento 2. Dowiesz się też, na co warto zwrócić uwagę przy wyborze agencji oferującej usługi z tego zakresu, żeby współpraca była satysfakcjonująca i korzystna dla każdej ze stron.

Magento jako bezpieczna i wydajna platforma e-commerce

Czy wiesz, że liczba wdrożeń platformy Magento na świecie przekroczyła już 250 tysięcy? Ta liczba naprawdę robi wrażenie. Jeszcze silniej na emocje zdają się jednak oddziaływać te historie firm, które dzięki wyborowi Magento umocniły swoje pozycje na rynku i mogły sobie pozwolić na zaprzestanie prób pokonywania konkurencji. Ale czym w ogóle jest Magento i w czym tkwi popularność tego rozwiązania?

Jest to platforma e-commerce dostarczająca wiele funkcji, które usprawniają i uatrakcyjniają handel elektroniczny. Korzystając z Magento, można zbudować prosty sklep internetowy lub znacznie bardziej rozbudowane miejsce w internecie, które stanie się wizytówką sprawnego rozwoju firmy. O jakich zatem funkcjach mowa? Są to między innymi:

  • powiadomienia o kurczących się stanach magazynowych,
  • elastyczne filtry,
  • specjalne mechanizmy promocji i kuponów zniżkowych,
  • listy życzeń,
  • recenzje produktów,
  • możliwość integracji z zewnętrznymi systemami.

Oprócz tych rozbudowanych funkcjonalności zapewnia bezpieczeństwo i wydajność, a także jest otwarte na wymagania stawiane przez SEO, których lepiej dziś nie ignorować. Aby opcje oferowane przez Magento mogły zostać wykorzystane w pełni, zgodnie ze specyfiką biznesu w przypadku dużych projektów niezbędne jest profesjonalne wsparcie.

Współpraca z agencją interaktywną (Partnerem Magento)

Znalezienie agencji dokonującej rozbudowy lub migracji sklepu na Magento nie jest trudne, ale wybór tej odpowiedniej – już tak. Każdy z nas może mieć inne wymagania i oczekiwania związane ze współpracą z agencją interaktywną. Nie da się jednak zaprzeczyć, że jeśli opis jej dokonań rzeczywiście potwierdzają certyfikaty, portfolio i opinie zadowolonych klientów, to warto rozważyć rozpoczęcie wspólnego działania.

Jeśli jednak nie masz czasu na samodzielne porównywanie agencji interaktywnych, które specjalizują się we wdrożeniach opartych na Magento, zapraszamy do odwiedzenia strony Advox Studio. Jest to profesjonalna agencja z dużym doświadczeniem, mająca na pokładzie certyfikowanych specjalistów Magento i inwestująca w rozwój kompetencji całego zespołu. Dowiedz się o niej więcej i zobacz, jak może pomóc wzmocnić pozycję Twojego biznesu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *