System Contact Center: prosty sposób na poprawę jakości komunikacji w firmie

Każdy właściciel firmy chce, by jego przedsiębiorstwo rozwijało się dynamicznie, a każdy kolejny miesiąc przynosił zyski większe, niż poprzedni. W tym celu podejmuje się różne działania, które mają na celu poprawę osiągów firmy. Czasem jednak nawet najdroższe i najbardziej zawiłe metody nie pomogą, jeśli nie do końca sprawnie działa podstawa: a więc komunikacja. Chodzi zarówno o kontakt wewnętrzny, jak i z klientami. To szczególnie ważne wówczas, gdy mowa o dziale lub firmie call center. 

All in one, czyli prosty sposób na poprawę jakości pracy 

Kilka telefonów, skrzynka e-mail, tradycyjna poczta, a do tego czat, sms i formularz kontaktowy – sposobów kontaktu z firmą jest wiele. Z jednej strony to duże ułatwienie, bo każdy może wybrać ten kanał, który najbardziej mu odpowiada. Z drugiej jednak strony to czasem komplikuje tyle samo, co ułatwia: bo im więcej rzeczy do ogarnięcia naraz, tym większe prawdopodobieństwo tego, że coś umknie, zgubi się lub pójdzie nie tak. 

A gdyby tak wszystkie kanały komunikacji zebrać w jedno miejsce? To brzmi jak utopia, ale jest jak najbardziej prawdą. Chodzi o nowoczesny system Contact Center, który pozwala z poziomu jednej platformy obsługiwać różne kanały komunikacji. Dzięki temu pozbywasz się nie tylko wielu różnych sprzętów na rzecz jednego komputera (i dostępu do wszystkich danych właśnie z niego), ale również masz wszystko pod ręką: czy chcesz zadzwonić, czy napisać, czy rozpocząć połączenie wideo. 

Nowoczesne rozwiązania usprawniające pracę wcale nie muszą być ani drogie, ani skomplikowane. Najlepszym przykładem na to jest właśnie system Contact Center. Dzięki temu, że system i wszystkie dane są osadzone w chmurze, dostęp do nich masz w każdej chwili, z dowolnego miejsca i urządzenia, które wystarczy, że łączy się z Internetem. 

Co jeszcze warto wiedzieć o systemie Contact Center? 

Koniec z nieodebranymi połączeniami i tymi, które zwyczajnie zostały przegapione w natłoku obowiązków. Żaden klient już nigdy więcej nie będzie słuchać w nieskończoność melodyjki w czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem i zastanawiać się, czy ktoś w końcu odbierze telefon i pomoże w jego sprawie. 

Wszystkie dane będą dostępne w jednym miejscu, dlatego każdy konsultant będzie miał możliwość szybkiego zapoznania się z historią klienta. Aż 97% firm, które wdrożyły system Contact Center, już w pierwszym kwartale zanotowało zwiększenie sprzedaży. 

To nie kosztuje wiele, a możesz zyskać nieporównywalnie więcej niż firma zarabiała do tej pory. Zanim więc wydasz krocie na dodatkowe szkolenia czy wymianę sprzętów na bardziej nowoczesny i zaawansowany, zastanów się nad tym, jak za jednym pociągnięciem poprawić podstawy. Prawie na pewno bowiem okaże się, że po ulepszeniu tej płaszczyzny, nie pozostanie już wiele do modyfikacji!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.